środa, 1 stycznia 2014

Początek, czyli o noworocznym projekcie

Każdy z nas, a przynajmniej większość, ma jakieś postanowienia noworoczne. I ja też mam. Nie będzie nic o odchudzaniu (chociaż i to by się przydało :)), o rzucaniu palenia (nie palę, więc nie muszę) itp. itd. Moje postanowienie jest nieco inne.

Bardzo lubię prowadzić swój blog "Wena Jenah", ale zauważyłam, że im większe robię przestoje we wpisach, tym gorzej mi się potem zmobilizować do pisania recenzji. Nie wiem, na czym to polega i czy Wy też tak macie, ale postanowiłam coś z tym zrobić. "Wena Jenah" jest z założenia blogiem, który jest związany z moją pasją, czyli czytaniem książek i niech tak pozostanie. Dlatego postanowiłam stworzyć miejsce, gdzie mogłabym pisać nie tylko o książkach. Tak więc powstał, całkowicie spontanicznie, projekt "To&owo, czyli Jenahowo" :) Jest to miejsce, w którym zobowiązuję się zostawiać wpisy w miarę możliwości codziennie, by nie dopuścić do swojego ogólnego rozleniwienia. 

To co, będziecie za mnie trzymać kciuki? :)


Mam nadzieję, że dotrwam do końca tego roku, kiedy to przyjdzie czas na rozliczenie się ze swoimi postanowieniami :)

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za realizację Twoich planów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Ja również życzę Ci powodzenia i czekam na wpisy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiemu spojrzeniu nie sposób odmówić. Dołączam do trzymających kciuki i odwiedzających :D

    OdpowiedzUsuń