czwartek, 2 stycznia 2014

Moc pozytywnego myślenia :)

"Tylko praca trzyma mnie przy życiu.
 Bez niej umarłbym ze szczęścia"


I coś jeszcze, tym razem przykład z książki, którą bardzo miło wspominam. Rzadko kiedy zdarza mi się uśmiechać tyle razy przy jednej lekturze :) Mowa o "Stulatku, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonasa Jonassona. Czytaliście może? A to jeden z ulubionych dialogów z tej książki:

" - A jak wyobrażasz sobie zabranie pięciotonowego słonia na pokład samolotu?
- Tego nie wiem (...). Ale jeśli tylko będziemy dobrej myśli, to na pewno rozwiążemy problem.
- A to, że większość z nas nie ma ważnego paszportu?
- Musimy myśleć pozytywnie, jak już powiedziałem.
- Nie wydaje mi się, żeby Sonja ważyła więcej niż cztery tony, może, może cztery i pół - rzekła Ślicznotka.
- Widzisz, Benny - powiedział Allan. - To mam na myśli mówiąc o pozytywnym myśleniu. Problem od razu zmniejszył się o pół tony". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz